27 January 2010

Αγαπη και Θανατος (A la Cassiel's way)




Μολις μου το εστειλε ενας φιλος...

Σκεφτηκα να μεταφρασω αυτα που με ενδιαφερουν με εναν δικο μου τροπο!

"Ειναι μπερδεμενο ξαδερφ,

Αγαπαω τον Αλεξη, αυτος αγαπαει την Αλισια την Λυσιαρα, Η Αλισια τα εχει με τον Λεβ..., Ο Λεβ αγαπαει την Τατιανα,

Η Τατιανα αγαπαει τον Σιμκ, Ο σιμκ αγαπαει εμενα,

που και εγω τον αγαπαω αλλλλαααααα με λιγο διαφορετικο τροπο του Αλεξη...,

Ο Αλεξακος αγαπαει την Τατιανα αλλα σαν αδερφη....,

Η αδερφη της Τατιανας αγαπαει τον Γρηγορη σαν αδερφο,

ο αδερφος του Γρηγορακη τα εχει με την αδερφη μου,

που την αγαπαει αλλα την αγαπαει για την κορμαρα της και οχι πνευματικα.." .............

Νατασουλ??? Σαν πολλα δεν μας τα λες και μας πηρε η ωρα με τις βλακειες σου??"

Ακου εδω να δεις Κοριτσι μ!! (εμ ειπαμε ειναι απο χωριο)

Οταν αγαπας υποφερεις
Οταν δεν θελεις να υποφερεις πρεπει να αποφευγεις την αγαπη (ΠΡΙΤΣ!!!!)
Αλλα τοτε υποφερεις απο το να μην αγαπας!!

Κι'ετσι οταν αγαπας υποφερεις, οταν δεν αγαπας, ξανα υποφερεις, οταν υποφερεις υποφερεις, (εχουμε κι'αλλα Θεουλη'μ????)

You are getting the gist of it!!, Παντα οτι και να κανουμε θα υποφερουμε ητε με τον εναν τροπο η με τον αλλον.

Η ζωη ειναι λιγη και πρεπει να την ζουμε οσο καλυτερα μπορουμε, να την αρμεγουμε, να ερωτευομαστε, να υποφερουμε, να μαθαινουμε...η και να μην μαθαινουμε!!

Αλλα να ΖΟΥΜΕ!!!!!!!!!!

Ειμαι λιγακι καπως αυτες τις μερες αγαπημενοι μου!!

Οπως μου ειπε και μια φιλη μου, δεν υπαρχει πια ευθεια για σενα, η θα πας αριστερα, η δεξια...

So I'm sitting at a crossroads....and the more that I sit here, the more that life is throwing hits at me, begging me to choose!!


Συγγνωμη που λειπω απο τα σπιτια σας, θα κανω συντομα τις επισκεψεις μου, να ξερετε πως μου λειπεται ολοι!!

17 comments:

b|a|s|n\i/a said...

σαν υπάρχει αγάπη αληθινή ο θάνατος ζωή γίνεται.
καλησπέρα σου! ένα πανέμορφο σουκού να έχεις. φιλιά! :)

ΝΑΪΑΔΑ said...

να σου πω κοντεψα να παθω κατιτις με τον Γουντυ...αμαν τα παλια του δεν τα αντεχω καθολου...ειναι ο ορισμος της νευρικοτητας κι εγω δεν ειμαι και ο πιο ηρεμος ανθρωπος...
οι νεες ταινιες καλες ομως!!!

στο θεμα μας...
λοιπον εχεις δικιο και εχω αρχισει να το παιρνω αποφαση(αμα θες κανε κι αλλιως πες)οπως και να εχει παντα θα υποφερουμε...αυτη για μας ειναι η ζωη...η αλλη ειναι των αλλων που λεει και το ασμα...

so...ας προσπαθησουμε τουλαχιστον να ζησουμε οσο μπορουμε και με οτι μπορουμε αφου δεν...οπως θα θελαμε...
τωρα αν θα μαθουμε...;ποιος ξερει...ισως ξερουμε ηδη...

εδω ειμαι...
με την αγαπη μου!!!
κρατα γερα!!!

σε φιλω γλυκια μου!!!

Osiris said...

Έχω κάπως διαφορετική γνώμη.
Δεν υπάρχει αγάπη. Η αγάπη είναι δημιούργημα των ανθρώπων και πράγμα που έχει να κάνει με πάρε-δώσε.
Κάτι σαν αγοραπωλησία στις αγορές των Αράβων.
Και οι οποίοι μάλιστα... αν δεν κάνεις παζάρι θεωρούν ότι τους την λες και ότι δεν τους θεωρείς άξιους για να σου πουλήσουν.
Για μένα υπάρχει μόνο Έρωτας, αλλά τες πα... δεν θέλω να επεκταθώ.

Μπήκα μόνο να σου πω, πως το blog σου, είναι αόρατο σε όσους έχουν ΙΕ. Μόνο με Firefox φαίνεται.
Αυτά.
Αααα και μη πολυασχολείσαι.
Ο Έρωτας που είναι για σένα θα σε βρεί ακόμη και αν κάθεσαι σε τουαλέτα. :)))

Πολλά πολλά φιλιά
Cya

Μυστικό Μονοπάτι said...

τόσο μπερδεμένα που ποτέ δεν θα βρούμε ακρη τελικα!!! Αμαν πια πάντα θα υποφέρουμε...? Τουλάχιστον ας χτίσουμε στιγμές που θα γίνουμε έστω και λίγο ευτυχισμένοι!!!

"Μυστικά" φιλιά ψυχή μου!!!!

Σταλαγματιά said...

Σαν απαραίτητα συστατικά στο κοκτέιλ που λέγεται ζωή.
Και πόνος και δάκρυα και χαμόγελα και αγκαλιές και πάνω απ ΄όλα αγάπη αγάπη αγάπη.
Εκείνη που σε κάνει να πετάς κι ας μην έχεις φτερά, γιαυτό και η προσγείωση πονάει πάντα :))

Φιλιά πολλά

Υ.Γ. Μήπως ξέρω εγώ γιατί λείπω;
Μ έχεις πιάσει μάλλον κι εμένα το ανάποδο μου :))

Artanis said...

Αγάπη, είναι η ζωή η ίδια...Την ακολουθείς και σε πάει, κι αν υποφέρεις, θα το αντέξεις, κι αν πονέσεις θα γιατρευτείς, κι αν πέσεις, θα ξανασηκωθείς...Με οδηγό την καρδιά...
Κι εγώ έλειπα...Τώρα όμως είμαι πίσω...Σε φιλώ...

Lilith said...

Crossroads are the worst!
Και δε φτάνει που κάθεσαι εκεί μόνος σου, εκτεθειμένος στους αέρηδες και κινδυνεύοντας ν' αρπάξεις κανένα κρύωμα, έχεις και τη ζωή που έρχεται συνέχεια και σου σπάει τα νεύρα...
Αποφάσισες;
Αποφάσισες;
Αποφάσισες;
!!!!!!!!
Δε θα γλυτώσεις από δαύτην! Στο λέω!
You'd better end up to a decision so that you can GET RID OF HER!!! :)

Φιλιά πολλά πολλά!!!

πνευμα said...

Πως θα ήταν άραγε η αγάπη δίχως βάσανα?

Μάλλον ανούσια θα έλεγα αφού κανείς μας δεν θα είχε μάθει πως να αγαπά...

Την καλησπέρα μου

online slots said...

good work

JK O SΚΡΟΥΤΖΑΚΟS said...

ΠΕΡΑΣΑ ΓΙΑ ΝΑ ΕΥΧΗΘΩ ΚΑΛΟ ΠΑΣΧΑ ΜΕ ΥΓΕΙΑ ΚΑΙ ΕΥΤΥΧΙΑ.
ΧΡΟΝΙΑ ΠΟΛΛΑ! ΠΙΟ ΓΛΥΚΑ ΑΠΟ ΤΣΟΥΡΕΚΙΑ,ΠΙΟ ΓΕΡΑ ΑΠΟ ΑΒΓΑ,ΠΙΟ ΤΥΧΕΡΑ ΑΠΟ ΑΡΝΙΑ :)))))

Uid said...

Πέρασα να σου φέρω...
Ευχές από τη Zion για ένα όμορφο Πάσχα καθώς και
...την προσωπική, πειρατική, ευχητήρια κάρτα μου.

Καλή Ανάσταση

Lilith said...

ΠΟΥ ΧΑΘΗΚΕΣ;;;
Ελπίζω να είσαι καλά, Cassiel μου και να λείπες για καλό.
Καλή Ανάσταση και εύχομαι να δώσεις σύντομα σημεία ζωής!
WE MISS YOUUUUUUUU!!! ;)

Aurangel said...

Υπέροχες εικόνες!
Όμορφο ιστολόγιο!
Την καλημέρα μου!

pavlovitsius said...

Η όλη ιστορία μου θυμίζει γνωστό τραγούδι του Λουκιανού Κηλαηδόνη. Και έτσι όμως το νόημα είναι ακριβώς το ίδιο.

Lilith said...

Did you leave without saying "Goodbye"??? :(

I hope you're well, wherever you are!

Many many kisses!
We miss you...

ελη said...

''Κι'ετσι οταν αγαπας υποφερεις, οταν δεν αγαπας, ξανα υποφερεις, οταν υποφερεις υποφερεις, (εχουμε κι'αλλα Θεουλη'μ????)''

οχ οχ οχ μανα μου μ επιασε η καρδια μου!!ποσο θα υποφερουμε ακομα???
πολυ μου αρεσε ο τροπος που τα λες!!!!καλα τα πες στο κοριτσ(που ναι κ απο χωριο) γιατι εχουνε χασει τ αυγα και τα πασχαλια!!
μπραβο σου παντως γελασα πολυ!!!!

sherlina halim said...

Pengen yang lebih seru ...
Ayo kunjungi wwwasianbet77com
Buktikan sendiri ..

Real Play = Real Money

- Bonus Promo Red Card pertandingan manapun .
- Bonus Mixparlay .
- Bonus Tangkasnet setiap hari .
- Referal 5 + 1 % ( seumur hidup ) .
- Cash Back up to 10 % .
- Bonus Royalty Rewards setiap bulan .

untuk Informasi lebih jelasnya silahkan hubungi CS kami :
- YM : op1_asianbet77@yahoo.com
- EMAIL : asianbet77@yahoo.com
- WHATSAPP : +63 905 213 7234
- WECHAT : asianbet_77
- SMS CENTER : +63 905 209 8162
- PIN BB : 2B4BB06A / 28339A41

Salam Admin ,
http://asianbet77.com/