3 January 2010

Αγαπη ειναι....

Ενα αποσπασμα περι αγαπης Α' Προς Κορινθιους Επιστολη του Αποστολου Παυλου:

"Κι αν μιλουσα ολες τις γλωσσες των ανθρωπων, ακομα και των αγγελων,
Χωρις αγαπη να'χω δεν ειμαι παρα χαλκος που ηχει, κυμβαλο που αλλαζει.
Κι αν εχω το χαρισμα της προφητειας, κι ολα τα μυστηρια κατεχω κι ολη τη γνωση
κι αν εχω ολη την πιστη ωστε τα ορη να μετακινω, μα αγαπη δεν εχω, τιποτα δεν ειμαι.

Κι αν μοιρασω ολα τα υπαρχοντα μου στους φτωχους και παραδωσω το κορμι μου στη φωτια,
χωρις αγαπη να'χω, τιποτα δεν κερδιζω.

Η Αγαπη ειναι υπομονετικη και γεματη καλοσυνη.

Η Αγαπη δεν ζηλοφθονει, δεν προκαλει, δεν περηφανευεται, δεν ασχημονει,
δεν κοιταζει το συμφερον, δεν ξεπεφτει σε θυμο, δεν υποψιαζεται το κακο, δεν χαιρεται για την αδικια.

Η Αγαπη τα παντα συγχωρει, στα παντα πιστευει, στα παντα ελπιζει, τα παντα υπομενει.

Η Αγαπη Δεν Σβηνει Ποτε!!!!!





Εαν ταις γλωσσαις των ανθρωπων λαλω και των αγγελων δε μη εχω
γεγονα χαλκος ηχων η κυμβαλον αλαλαζον. Και εαν εχω προφητειαν και ειδω τα μυστηρια παντα ωστε ορη μεθιστανειν, αγαπη δε μη εχω, ουδεν ειμι.

Καν ψωμισω παντα τα υπαρχοντα μου, και εαν παραδω το σωμα μου ινα καυχησωμαι, αγαπη δεν μη εχω, ουδεν ωφελουμαι.

Η Αγαπη μακροθυμει, χρηστευεται,

Η Αγαπη ου ζηλοι, ου περπερευεται, ου φυσιουται, ουκ ασχημονει, ου ζητει τα εαυτης, ου παροξυνεται, ου λογιζεται το κακον, ου χαιρει επι τη αδικια, συγχαιρει δε την αληθεια.

Παντα στεγει, παντα πιστευει, παντα ελπιζει, παντα υπομενει.

Η αγαπη ουδεποτε εκπιπτει, ειτε δε προφητιαι καταργηθησονται, ειτε γλωσσαι παυσονται ειτε γνωσις καταργηθησεται.

Νυνι δε μενει Πιστις, Ελπις, Αγαπη, τα ταυτα, μειζων δε τουτων η Αγαπη.

ΥΓ: Να ευχαριστησω τον αγαπημενο μας Βασιλη (Basnia) για το τελευταιο βιντεακι!!
Eψαχνα να το βρω στη ελληνικη και αυθεντικη εκδοση και ωριστε!!

23 comments:

b|a|s|n\i/a said...

μείζων δε τούτων!
καλησπέρα σου!

ΝΑΪΑΔΑ said...

η αγαπη ειναι το παν...!!!
διχως της δεν ειμαστε τιποτα...δεν μπορουμε τιποτα...
μοναχα μεσω αυτης γινονται τα θαυματα στις ζωες μας!!!
μοναχα αυτη μας κανει πληρεις...μοναχα αυτη μας κανει ευτυχισμενους!!!

ας ειναι μια χρονια γεματη αγαπη!!!
ας προσπαθησουμε να ειναι η χρονια της αγαπης!!!

καλη χρονια γλυκια μου με υγεια και αγαπη!!!

πολλα νεραιδενια φιλακια με την αγαπη μου!!!

Cassiel said...

Βασιλη μου, ξερεις ποσο καιρο εψαχνα την κανονικη εκδοση???
Να'σαι καλα!! Ναι ετσι ειναι ματια μου!!!

Cassiel said...

Ναϊαδουλα μου, χωρις την αγαπη δεν ειμαστε τιποτα, χωρις να αγαπαω δεν μπορω να ζησω...Ναι θελω αυτη την χρονια να αγαπησω οσο δεν εχω αγαπησει ποτε, μα και να αγαπηθω....οσο πιο πολυ γινεται!! Ετσι με υγεια και αγαπη!!

Πολλαααααα Φιλακια κοριτσι μου!!!

Σταλαγματιά said...

Ειναι η κινητήριος δύναμη μας είναι το οξυγόνο μας και ένας από τους βασικούς λόγους που ζούμε!!

Να την έχεις πάντα στην ζωή σου γλυκιά μου cassiel

Φιλί!!

Μυστικό Μονοπάτι said...

Η πραγματική αγάπη είναι αυτή που δεν χρειάζονται αποδείξεις, είναι αυτή που κι αν πληγωθεί θα λάμπει σαν διαμάντι μέσα στη λάσπη, είναι αυτή που μας κάνει να ελπίζουμε στην ευτυχία!!!

"Μυστικά" φιλιά μάτια μου!!!

Lilith said...

That Love is all there is,
Is all we know of Love.
(Emily Dickinson)

:)

Ωραίο το βίντεο.
Δεν ήξερα καν ότι υπάρχει κάτι τέτοιο.

Φιλιά!

Λi said...

Αγάπα για ν'αγαπηθείς....

Έτσι με μεγάλωσε η μητέρα μου...

Δεν έχω μάθει αλλιώς...

Τιγροφιλί αγαπημένο καλή μου...

Anonymous said...
This comment has been removed by the author.
Artanis said...

Χρόνια πολλά καλή μου, καλή χρονιά να έχουμε...
(Έστω και καθυστερημένα, πέρασα!!!)

jacki said...

Είναι το αγαπημένο μου κομμάτι από την Προς Κορινθίους.
Η αγάπη μακροθυμεί..
Ου ζητεί τα εαυτής.

Κοριτσάκι μου σε ευχαριστώ για όλα.

Osiris said...

Καλημέρα... Cassiel.

JK O SΚΡΟΥΤΖΑΚΟS said...

ΚΑΛΗ ΕΒΔΟΜΑΔΑ ΚΑΙ ΚΑΛΗ ΧΡΟΝΙΑ ΜΕ ΥΓΕΙΑ ΝΑ ΕΧΕΙΣ.
ΤΕΛΙΑ Η ΑΝΡΤΗΣΗ ΣΟΥ.Η ΑΓΑΠΗ ΟΛΑ ΤΑ ΕΛΠΙΖΕΙ Η ΑΓΑΠΗ ΟΛΑ ΤΑ ΥΠΟΜΕΝΕΙ ΟΠΩΣ ΛΕΕΙ ΚΑΙ ΤΟ ΤΡΑΓΟΥΔΙ ΤΟΥ ΧΑΤΖΗ.
ΝΑ ΕΙΣΑΙ ΚΑΛΑ.

Cassiel said...

Aναστασια μου, καποιος καποτε μου ειπε, στο τελος της ημερας το μοναδικο πραγμα που μετραει ειναι:
Η αγαπη προς τον εαυτο σου, τους αλλους, (ανεξαιρετως) και τον Θεο!! Ετσι την εχω την αγαπη μεσα μου, ειναι μερικα πραγματα που μου λειπουν αλλα ενταξει...θα'ρθουν.

Cassiel said...

Μονοπατακι μου, ετσι ειναι η αγαπη δεν χρειαζεται αποδειξεις!!! Θα το κρατησω αυτο ματια μου!!

Φιλια

Cassiel said...

ουτε και εγω Λιλιθακι μου!! Το love is to suffer, to not love is to suffer, if you want to avoid suffering you have to avoid love, and if you avoid love you suffer!!!
Φιλια

Cassiel said...

Tιγρενια μου!!!!! Και μενα καπως ετσι με μεγαλωσε, αλλα μερικες φορες, δινεις, δινεις και τιποτα δεν παιρνεις....
Φιλια Τιγρακι!!

Cassiel said...

Batlerako μου!!!! Τι κανεις??? Ναι θα συμφωνησω!! Αυτο πιστευω και εγω για τον Παυλακο μας, αλλα με αφησε εκπληκτη το αποσμασμα!!

Φιλια Καλε μου!!!
Να περνας!!!

Cassiel said...

Αρτανις μου, τιποτα δεν ειναι καθυστερημενο!!! Ελπιζω να μου παει καλυτερα η χρονια!!! Φιλια

Cassiel said...

Jaquilini μου γλυκο!!!! Δεν εχω κανει τιποτα!!! Να ξερεις μονο πως σ'αγαπω και θα ειμαι παντα εκει!!! Φιλια κοριτσακι!!

Cassiel said...

Οσιρη μου!!!! Που πηγες και το ξετρυπωσες αυτο το τραγουδι??? Ηταν στο αρχικο μου ποστ!!! I do feel this way!! Σ'ευχαριστω!!! Φιλια Οσιρη μου!!

Cassiel said...

Jk μου!! Ολη την εβδομαδα αυτο το τραγουδι σιγοτραγουδουσα!!! Να 'σαι καλα φιλε μου!!!
Φιλια

sherlina halim said...

Pengen yang lebih seru ...
Ayo kunjungi wwwasianbet77com
Buktikan sendiri ..

Real Play = Real Money

- Bonus Promo Red Card pertandingan manapun .
- Bonus Mixparlay .
- Bonus Tangkasnet setiap hari .
- Referal 5 + 1 % ( seumur hidup ) .
- Cash Back up to 10 % .
- Bonus Royalty Rewards setiap bulan .

untuk Informasi lebih jelasnya silahkan hubungi CS kami :
- YM : op1_asianbet77@yahoo.com
- EMAIL : asianbet77@yahoo.com
- WHATSAPP : +63 905 213 7234
- WECHAT : asianbet_77
- SMS CENTER : +63 905 209 8162
- PIN BB : 2B4BB06A / 28339A41

Salam Admin ,
http://asianbet77.com/