24 November 2009

Ο ΚΑΛΥΤΕΡΟΣ ΕΡΑΣΤΗΣ




Προσφατα ειχα την τιμη να μπω στο site ενος φιλου μου με τον τιτλο "Ο καλυτερος Εραστης"
Περιεργη εγω γιατι το ειχε κλειδαμπαρωσει κιολας και χρειαζοσουν κωδικο προσβασης, του
τον ζητησα.....(τον κωδικο) Get your mind out of the Gutter!!!
Βεβαιως μου λεει....Οριστε.....
Ιδου η Απαντηση:

Ε ναι λοιπον ο Υπνος ειναι ο καλυτερος εραστης γιατι.....(Τους παιρνει ολους)

(Ε ναι και εσεις και εγω περιμεναμε φωτογραφιες, but this is funnier)

Σε παιρνει καθε μερα!!





Μπορει να σε παρει πανω απο μια φορα την ημερα!!







Σε παιρνει για πολλες ωρες!!






Του αρεσουν τα ομαδικα (Μας πηρε Ο Υπνος)













Εχει ιαματικες ικανοτητες (Με πηρε ο Υπνος και συνηλθα)

If Only sleep looked like that!!!



Δεν τον ενοχλει το μερος (Με παιρνει ο υπνος οπου να'ναι)




Αν δεν σε παρει στεναχωριεσαι (Δεν με παιρνει ο υπνος)





Ειναι υπουλος (Μολις εκλεισα τα ματια με πηρε ο υπνος)




Ανυπομονεις να σε παρει (Ποτε θα με παρει ο υπνος)


Αν σε παρει για πολλες ωρες εισαι πιασμενος!!



Σε παιρνει οποτε θελεις!! (Εμμμμ αυτο του ελειπε!!!)



Πολλες φορες μας προτρεπουν να τον παρουμε (Ξαπλωσε να σε παρει ο υπνος)



Ζηλευουμε αν τον παιρνουν μονο οι αλλοι (Σε πηρε ο υπνος, και τον πηρα και εγω λιγακι)



Καποτε τον παιρνεις και εσυ!!!! (Πηρα ενα υπνακο)


ΣΚΟΠΕΥΕΙΣ ΝΑ ΤΟΝ ΞΑΝΑΠΑΡΕΙΣ????
Το ξερω πως δεν με εχετε συνηθησει ετσι....αλλα μερικες φορες μου βγαινει η αλλη.....

46 comments:

Eva F. said...

Καλά μιλάμε για φοβερό.....
Πολύ έξυπνο.....
Πάρα πολύ όμορφο και....μπορώ να κάνω αντιγραφή?.......
Καλό σου βράδυ....
Εμένα μου έφτιαξες την βραδιά μου και να είσαι καλά.

Cassiel said...

Eυα μου φυσικα και μπορεις!!! Αλι και τρεις αλι μονο!! ΛΟΛ!! Αλλωστε και εγω αντιγραφη το εκανα....Δεν ξερω τι με εχει πιασει τωρα τελευταια αλλα εχω αναγκη το γελιο!! Φιλια καλη μου!!

Παρείσακτος said...

ΤΕΛΙΚΑ ΕΙΧΕ ΔΙΚΙΟ Ο ΓΚΟΥΡΤΖΙΕΦ ΟΤΙ ΟΙ ΑΝΘΡΩΠΟΙ ΚΟΙΜΟΥΝΤΑΙ ΚΑΙ ΟΝΕΙΡΕΥΟΝΤΑΙ ΟΤΙ ΕΙΝΑΙ ΞΥΠΝΙΟΙ. ΕΙΝΑΙ ΕΠΕΙΔΗ ΜΑΛΛΟΝ ΣΕ ΟΛΟΥΣ ΑΡΕΣΕΙ ΝΑ ΤΟΝ ΠΑΙΡΝΟΥΝ. ΠΕΡΙΜΕΝΕ ΕΣΥ ΜΕΤΑ ΟΤΙ ΚΑΠΟΙΟΣ ΘΑ ΣΕ ΑΦΥΠΝΙΣΕΙ Ή ΘΑ ΑΦΥΠΝΙΣΤΕΙ.
ΚΑΛΟ ΒΡΑΔΥ.

b|a|s|n\i/a said...

ναι αλλά δεν μας παίρνει να μας (ξε)σηκώσει. :)
καλησπέρα σου.

Cassiel said...
This comment has been removed by the author.
Cassiel said...

Παρεισακτε καλωςηρθες, we are souls having a human experience and as humans we intricately frail...I like to awake and to be woken, however every now and then, as a friend of mine said we can only take so much of spirituality..... Συγχωρα με για τα αγγλικα μου, δεν ξερω καν εαν μπορεις να τα καταλαβεις, εχω γυρισει προσφατα στην Ελλαδα και μερικες φορες μου ειναι πιο ευκολο να εκφραστω στα αγγλικα...

Cassiel said...

AAAA Παρεισακτε καλο σου βραδυ!!! :)

Cassiel said...

Σωστα Βασιλη μου, στο καλο!! Γιατι εγω να μην μπορω να κανω μια αναρτησουλα με τετειο περιεχομενο....ΛΟΛ

Παρείσακτος said...

ΕΙΜΑΣΤΕ ΑΔΥΝΑΜΟΙ Ή ΜΑΣ ΒΟΛΕΥΕΙ ΝΑ ΕΜΦΑΝΙΖΟΜΑΣΤΕ ΩΣ ΑΔΥΝΑΜΟΙ?
ΑΝ ΤΟ ΚΑΤΑΛΑΒΑ ΚΑΛΑ ΓΙΑΤΙ ΤΑ ΑΓΓΛΙΚΑ ΜΟΥ ΕΙΝΑΙ ΓΙΑ ΚΛΩΤΣΙΕΣ

aris said...

αχαχα!!τελειο!!το θελαμε πολυ να γελασουμε!!!να εισαι καλα!!!

Cassiel said...

Ποπω βρε Παρεισακτε μας τελειωσες αποψε!! Ναι, μας βολευει να ειμαστε αδυναμοι....ειμαστε ομως και ανθρωποι, και με τα καλα μας και με τα κακα μας....το πιο τρομακτικο πραγμα για τους ανθρωπους δεν ειναι το σκοταδι, αλλα το φως τους...

Cassiel said...

Αρη μου, ναι αυτο ηθελα και εγω... να γελασουμε λιγο...να φυγουμε απο την μιζερια μας....

Σταλαγματιά said...

χαχαχαχ καλα ε δεν το είχα σκεφτεί ποτέ :)))
Ο καλύτερος και με διαφορά !!

Μας αρέσεις κι έτσι γιατί κι εμάς μας πιάνει πολλές φορές :)))


Φιλια'πολλά

Παρείσακτος said...

ΝΟΜΙΖΑ ΠΩΣ Ο CASSIEL ΗΤΑΝ ΑΓΓΕΛΟΣ. (ΔΕΝ ΕΒΡΙΣΚΑ ΚΑΙ ΤΟΝ ΦΙΛΟ ΜΟΥ ΤΟΝ ΟΥΡΙΗΛ ΑΠΟΨΕ ΠΟΥ ΑΣΧΟΛΕΙΤΑΙ ΜΕ ΤΑ ΑΓΓΕΛΙΚΑ ΤΑΓΜΑΤΑ ΝΑ ΜΕ ΔΙΑΦΩΤΙΣΕΙ. ΕΙΧΕ ΔΟΥΛΕΙΑ ΜΕ ΤΟΝ ΜΕΤΑΤΡΟΝ.)ΤΩΡΑ ΕΜΦΑΝΙΖΕΣΤΕ ΩΣ ΑΝΘΡΩΠΟΣ. ΓΙΑ ΠΟΙΟ ΣΚΟΤΑΔΙ ΜΙΛΑΤΕ? ΓΙΑΤΙ ΥΠΑΡΧΕΙ ΚΑΙ ΤΟ "ΕΝΕΡΓΟ" ΣΚΟΤΑΔΙ. ΤΟ ΕΧΕΤΕ ΓΝΩΡΙΣΕΙ?

Λi said...

Χαααααχαχαχααα... Τέεελειο!!!

Είμαι ήδη έτοιμη να με πάρει και εμένα!!!

Χεχχχ...
Τιγροφιλί καληνύχτας!!

Anonymous said...
This comment has been removed by the author.
Lilith said...

Καταρχήν, δεν μπορώ να ΜΗΝ σχολιάσω το γατάκι στη φωτογραφία με το ντους!!!
ΤΙ ΦΑΤΣΑ ΕΙΝΑΙ ΑΥΤΗ!!!!
Total desperation!!!
Χαχαχαχαχαααααα!!! :)))

Για τον ύπνο, δεν το συζητάμε...
Εγώ κι' αυτός έχουμε μια σχέση απόλυτα... ερωτική!
Είναι αυτό που λέμε "δεν με ενοχλεί το μέρος", "ό,τι ώρα και να' ναι"...
Χαχαχαχααααα!!!
Πολύ ωραίο ποστ!

Καλημέρααα!!!

Cassiel said...

Aναστασια μου, ουτε και εγω, γι'αυτο γελασα!! Ειμαστε πολυπλευρα ατομα!! Φιλια κοριτσι μου!!

Cassiel said...

Αχ αυτη η ΔΕΗ!! Ποτε ανοιγουμε το φως ποτε το κλεινουμε και μενουμε στο σκοταδι, ναι ματια μου, και το ενεργο σκοταδι το εχω δει, επειδη ομως ειμαστε ανθρωποι δοξα τον Θεο εχουμε την επιλογη να διαλεξουμε αυτο που θελουμε...εγω επιλεγω να βλεπω το φως...Δεν πιστευω πως σε καμια αναρτηση εχω πει πως ειμαι Αγγελος, ισα ισα, που εχω δειξει τις αδυναμιες μου ως ανθρωπος. Ελπιζω να εχεις μια ομορφη μερα

Cassiel said...

Τιγρενια μου, εμενα με ξαναπηρε λιγο το πρωϊ!! Φιλια κοριτσι μου

Cassiel said...

Εαν δεν μιλαμε για τον υπνο Μπατλερακο μου την βαψαμε!!! Γιατι σε ολους τους αρεσει να τον παιρνουν

Cassiel said...

Ειδες το γατουλινι???? ΦΑΤΣΑ!!!! Elusive little shit ειναι ο υπνος για μενα, γι'αυτο στεναχωριεμαι οταν δεν με παιρνει!!! ΛΟΛ

Παρείσακτος said...

Ο CASSIEL ΕΙΝΑΙ ΑΓΓΕΛΟΣ ΔΕΥΤΕΡΑΣ ΒΑΘΜΙΔΟΣ.
ΟΣΟ ΓΙΑ ΤΟ ΕΝΕΡΓΟ ΣΚΟΤΑΔΙ ΕΒΓΑΛΑ ΤΟ ΣΥΜΠΕΡΑΣΜΑ ΠΟΥ ΗΘΕΛΑ ΑΠΟ ΤΗΝ ΑΠΑΝΤΗΣΗ ΣΑΣ.
ΠΑΝΤΩΣ ΕΣΕΙΣ ΕΙΠΑΤΕ ΟΤΙ ΘΕΩΡΕΙΤΕ ΤΡΟΜΑΚΤΙΚΟ ΤΟ ΦΩΣ. ΟΣΟΝ ΑΦΟΡΑ ΤΗ ΜΕΡΑ ΣΑΣ, ΕΥΧΟΜΑΙ ΚΑΙ ΕΛΠΙΖΩ ΝΑ ΗΤΑΝ ΚΑΙ ΝΑ ΕΞΑΚΟΛΟΥΘΗΣΕΙ ΝΑ ΕΙΝΑΙ ΕΝΔΙΑΦΕΡΟΥΣΑ. Η ΟΜΟΡΦΙΑ ΠΑΙΖΕΙ ΜΙΚΡΟ ΡΟΛΟ.

Τρελός του Χωριού said...

Οταν ο Υπνος είναι Παρείσακτος ,
τότε μπορεί να κάνει και ένα Άγγελο να κλάψει ,
γιατί μετατρέπει το Φως σε Σκοτάδι .
Οσο φωτεινά και αν φαίνονται τα Όνειρα του,
έχουν την μήτρα τους στην Ελλειψη .
Πόσσες βαθμίδες πρέπει να ανέβει λοιπόν το ...δάκρυ ,
για να φιλτράρει έρεβος ,
μέσα από διαφάνειες άδολης σκέψης ;
.
.
Με προβλημάτισαν ,
ως άνδρα ,
οι γυναικείες ιαχές ,
ένθερμης συμφωνίας ,
για τον Ύπνο Εραστή.
Τι προσπαθούμε
να σας ικανοποιήσουμε τότε ;
Ας πέσουμε για ύπνο λοιπόν,
να κάνει αυτός τα ... καθέκαστα .
:)))))
.
.
Τι να σου πώ και εγώ φιλενάδα .
Οταν κοιμάσαι ,
βάλε και κάτω από το μαξιλάρι ,
κανα προφυλακτικό ,
γιατί άντε μετά βρες τον ύπνο ,
να σου αναγνωρήσει το παιδί
:PPPPPP
.
.

Παρείσακτος said...

ΕΠΤΑ ΟΙ ΠΛΑΝΗΤΕΣ ΓΙΑ ΤΟ ΦΙΛΤΡΑΡΙΣΜΑ ΤΟΥ ΠΑΤΕΡΑ ΤΟΥ ΥΠΝΟΥ. ΜΑ ΟΙ ΑΓΓΕΛΟΙ ΕΙΝΑΙ ΕΛΛΕΙΨΗ.
ΠΑΡΕΙΣΑΚΤΟΣ Ο ΥΠΝΟΣ?!

Cassiel said...

Παρεισακτε τουλαχιστον εχουμε εσενα να μας κανεις την ημερα πιο ενδιαφερον, να'σαι παντα καλα!!

Cassiel said...

Αγαπητε Φιλε, σ'ευχαριστω για τα καλα σου λογια!! Μην μου στεναχωριεσαι, σας χρειαζομαστε ακομα....δεν θ'αφησουμε κανεναν υπνο να σας παρει...εεεεε μωρ'τι λεω παλι???? Φιλια φιλαρακο!!

Cassiel said...

Ναι τις περρισοτερες φορες ειναι παρεισακτος ο υπνος....

Παρείσακτος said...

Ο ΥΠΝΟΣ ΕΙΝΑΙ Ο ΚΑΝΟΝΑΣ.
ΠΑΡΕΙΣΑΚΤΗ ΕΙΝΑΙ Η ΑΦΥΠΝΙΣΗ.

Cassiel said...

Σωστα Παρεισακτε!!

Τρελός του Χωριού said...

Είναι επικίνδυνο για τα πνευματικά μας μονοπάτια να μπλέκουμε το Mηδέν με το Eπτά , και ακόμα χειρότερο να νομίζουμε για ύπνο τον δίδυμο αδελφό του .Παρα...εισβολές Έλλειψης , στο Ονειρο . Τι σπατάλη ζωής .

Παρείσακτος said...

ΑΛΛΟ Ο ΑΔΕΛΦΟΣ KAI ΜΑΛΙΣΤΑ ΔΙΔΥΜΟΣ, ΑΛΛΟ Ο ΠΑΤΕΡΑΣ. EX NIHILO NIHIL FIT.

Τρελός του Χωριού said...

Οι Παρμενίδιες όψεις της Αλήθειας , ελλοχεύουν πάντοτε την έπαρση της Ποιητικής Αδείας . Προτιμώ τον δρόμο του Μύστη του ,και ζητώ Πυθαγόρεια ευλογία , οπως και εκείνος άλλωστε .
.
Πως γίνεται όμως στον ελληνικό λόγο να διαχωρισμός ενώ στον Λατινικό ανάμιξη των ίδιων εννοιών ;

Παρείσακτος said...

ΠΑΡΜΕΝΙΔΗΣ ΓΙΑ ΤΟ ΕΙΝΑΙ ΚΑΙ ΤΟ ΜΗ ΕΙΝΑΙ. ΑΛΛΑ ΚΑΙ ΕΝ ΣΟΦ ΠΑΝΩ ΑΠΟ ΤΟ ΔΕΝΔΡΟ. ΕΙΘΕ Ο ΑΡΠΟΚΡΑΤΗΣ ΜΕ ΤΟΝ ΔΕΙΚΤΗ ΤΟΥ ΔΕΞΙΟΥ ΧΕΡΙΟΥ ΤΟΥ ΝΑ ΣΑΣ ΔΕΙΞΕΙ ΤΟΝ ΔΡΟΜΟ.ΚΡΕΙΤΤΟΝ ΣΙΓΑΝ

✿ margarita said...

Aγαπάω τον ύπνο για έναν και μόνο λόγο..για τα όνειρα που μου χαρίζει..μα για εραστή δεν θα τον ήθελα άγγελέ μου..είμαι μονογαμική κι αυτός απ'ότι φαίνεται έχει πολλές ερωμένες! :))

Πέρασα να σου φέρω χαιρετισμούς απο εναν γλάρο..

Cassiel said...

Αχ Μαργαριτα μου και εγω Μονογαμικη ειμαι, (επιτελους, μια απαντηση που θα ειναι δικια μου) Ελα τωρα ο υπνος ειναι σαν τους αγγελους...δεν υπαρχει ουτε προβλημα χρονου η διαστηματος...μπορει να ειναι με ολους και ολες ταυτοχρονα...Ο υπνος ειναι δικος σου, μονο για σενα...Δεν ανοικει πουθενα αλλου παρα μονο σε σενα....Αχχχχ ο γλαρος μου, τουλαχιστον με θυμαται που και που!!!

Artanis said...

Αχα,χα,χα, άργησα να σε επισκεφτώ, αλλά τελικά τον βρήκα τον δρόμο!
Καλό μήνα (ακόμα και αυτό, καθυστερημένα) και καλή μέρα να έχεις...

Cassiel said...

Αρτανις μου, να'σαι καλα, δεν πειραζει, καλιο αργα παρα ποτε ματια μου111. Να εχεις μια πολυ ομορφη μερα και εσυ!!

ΝΑΪΑΔΑ said...

ΚΑΤΑΠΛΗΚΤΙΚΟ!!!
να εισαι καλα cassielaki μου γελασα με την ψυχη μου γιατι αποψε δεν με παιρνει με τιποτα και πηρα σβαρνα τα σπιτικα σας!!!

μεχρι να ερθει η ωρα να με παρει κι εμενα...

νεραιδενια σου φιλακια γλυκια μου!!!

Cassiel said...

Ναϊαδουλα μου!!!!!! Δεν ξερεις ποσο χαιρομαι που σε βλεπω εδω!!! Μπραβο κοριτσακι μου, ελπιζω ολα να πηγαινουν καλα, μας ελειψες πολυ ομως!!!!

Anonymous said...

Τί να πει κάποιος για έσενα απίστευτο αστέρι μου; Σε περιμενω όπως και όποτε θέλεις να με μαγέψεις ακόμη περισσότερο!!! Φιλία πολλά ζετσά και καυτά, όπου τα χρειάζεσαι περισσότερο!!!

Cassiel said...

Λεω και εγω που πηγε ο υπνος....να'τος...Ανωνυμε μου??!! Να'σαι καλα!! Δεν περιμενα να ακουσω απο τον ιδιο τον υπνο....λολ!! Σου δωσαμε πολυ σημασια τωρα τελευταια και μου πηρες θαρρος....

Osiris said...

Εγώ νομίζω πως ο Εραστής έχει μείνει πολλές μέρες εδώ και έτσι όπως το πάει, τον βλέπω να γίνεται σύζυγος...
Αυτό είναι κάτι που θα πρέπει να προσέχει ένας εραστής.
Θα πρέπει να ξέρει πότε να αποχωρεί. :)
...Θα μου πεις... μετά θα χάσεις τον ύπνο σου... αλλά τί να κάνουμε;
Έτσι γίνεται με τους εραστές. :)))

Πολύ έξυπνο.
Γέλασα πολύ!

Καλώς σε βρίσκω.
Have a nice weekend
Fair Winds

Cassiel said...

Βρε βρε!!! Καλως τον Οσιρη μας!!! Και εγω το ιδιο πιστευω, fish and visitors smell after 3 days!!! Οπωτε στελνουμε τον υπνο μας γιαααα περιπατο...για μερικες ημερουλες...και μετα τον ξανακαλαμε...

I'm already having a great weekend, likewise for you!!

Ahoi

Τρελός του Χωριού said...

Γεφυραίου τέκνου λόγο ,
ικτίνιους τρόπους ,
προσπαθεί να ανθήσει ,
δίπλα στον λωτό του.
Εδώ όμως κακώς υψώνονται
παρείσακτα φτερά ,
γιατί ο Ώρος ,
θα απέχει πάντοτε πολύ ,
από το απολλώνιο φως.
Κρειττον σιγαν εύχομαι και δι υμάς

Παρείσακτος said...

ΑΥΤΟΙ ΠΟΥ ΧΑΡΙΖΟΥΝ ΤΟ ΔΕΝΤΡΟ ΣΤΟΥΣ ΓΕΦΥΡΑΙΟΥΣ ΑΓΝΟΟΥΝ ΙΣΩΣ ΤΗΝ ΡΙΖΑ ΤΟΥ ΑΠΟ ΤΗΝ ΤΕΤΡΑΚΤΥ ΤΗΝ ΟΠΟΙΑ ΕΔΩΣΑΝ ΟΙ ΙΕΡΕΙΣ ΤΟΥ ΑΜΜΩΝΟΣ ΣΤΟΝ ΠΥΘΑΓΟΡΑ. ΟΙ ΟΨΕΙΣ ΤΟΥ ΩΡΟΥ ΚΑΙ ΤΟΥ ΑΠΟΛΛΩΝΑ ΕΚΠΟΡΕΥΟΝΤΑΙ ΑΠΟ ΤΟΝ ΙΔΙΟ ΗΛΙΟ ΚΑΙ ΔΕΝ ΑΠΕΧΟΥΝ.