13 November 2009

Η Αξια Μιας Γυναικας



Θα προσπαθησω να το μεταφρασω....

Η Αξια μιας Γυναικας

Οταν ο καλος μας Θεουλης εφτιαχνε την γυναικα δουλευε αργα
την εκτη μερα,

Ενας αγγελος ηρθε και του ειπε:
"Μα καλα, γιατι ξοδευεις τοση ωρα σ'αυτο το δημιουργημα??"

Και ο Κυριος απαντησε:

"Εχεις δει ολες τις προδιαγραφες που πρεπει να τηρηθουν για να την φτιαξω??"

"Πρεπει να πλενεται αλλα να μην ειναι φτιαγμενη απο πλαστικο,

να εχει πανω απο 200 κινουμενα κομματια, και ολα να ειναι αντικαταστατα,

να ξερει να μαγειρευει τα παντα
...(Ψιτ Κυριε, και λοιποι αναγνωστες...εεεε ναι οχι και τα παντα καλε μου αλλα ενταξει το κατεχουμε...)

Να μπορει να αγκαλιασει ολα τα παιδια μονομιας (Και εαν δεν εχουμε παιδακια...)

Να μπορει να δινει μια αγκαλια που να θεραπευει τα παντα απο ενα πληγωμενο γονατο μεχρι και μια πληγωμενη καρδια και ολα αυτα μονο με δυο χερια..."

"Μονο με δυο χερια?? ...Αδυνατον!!!! Λεει ο Αγγελος
"Αστην γι'αυριο, πολυ δουλεια για μια μερα"
(Procrastinating little angel ain't he??)

"Oχι!!!!" Ειπε ο Κυριος "Κοντευω να την τελειωσω...(?) "Και θα ειναι η Αγαπητη της καρδιας μου"

"Θεραπευει τον εαυτο της οταν αρρωσταινει και δουλευει 18 ωρες την ημερα" (Παλι εγω...δεν το παρακανουμε με το 18ωρο Θεουλη μου)

Ο Αγγελος ηρθε πιο κοντα και αγγιξε την γυναικα

"Μα την εχεις κανει τοσο απαλη"

"Ναι ειναι απαλη και μαλακια, (Σαν το χαρτομανδιλο) αλλα την εχω κανει και δυνατη δεν μπορεις να φανταστεις τι μπορει να υπομενει και να προσπερασει" (Ναι αλλα για ποσο?)

"Μπορει να σκευτει??" Αναρωτηθηκε ο Αγγελος

"Καλε εισαι καλα??? Για την γυναικα μιλαμε, (Ενταξει εγω το προσθεσα, εμ κι'αυτος...)

Μονο να σκευτει?? Αλλα και να διαπραγματευτει, και να μηλισει με λογικη (Πες τα βρε Θεουλη μου, γιατι μας λενε οι αντρες οτι δεν μπορουμε να τα κανουμε ολα αυτα)

Ο Αγγελος αγγιξε το μαγουλο της γυναικας

"Θεε μου, μου φαινεται οτι η δημιουργια σου σταζει, εβαλες πολλα στην καμπουρα της.."

"Οχι δεν σταζει!!! Δεν εσπασε!!! Ενα δακρυ ειναι" (Και οταν κλαιμε δεν σπαμε!!!!)

"Σε τι χρησιμευει" Ρωταει ο Αγγελος

Και ο καλος ο Θεουλης ειπε "Τα δακρυα, ειναι για να εκφρασουν τον πονο της, τις ανασφαλειες της, την αγαπη της, την μοναξια της, τα βασανα της, και την περηφανια της."

Αυτο εκανε μεγαλη εντυπωση στον Αγγελο "Θεε μου εισαι οντως ευφυης! Τα εχεις σκευτει ολα η γυναικα ειναι οντως ΘΑΥΜΑΣΙΑ" (Εμμμμμμ....)

Ετσι ειναι...Η γυναικα εχει δυναμεις που καταπλητει τον ανθρωπο, μπορει να καταφερει να λυσει τα προβληματα και να κουβαλανε βαρια φορτια.

Κραταει Ευτυχια, Αγαπη, και Γνωμες...

Χαμογελαει οταν θελει να ουρλιαξει, Τραγουδαει οταν θελει να κλαψει, κλαει οταν ειναι ευτυχισμενη και γελαει οταν φοβαται.... (Ετσι...μολις περιεγραψε εμενα, Και μαλλον τις περισσοτερες γυναικες)

Παλευει για τα πιστευω της, εναντιωνεται στην αδικια, δεν παιρνει "ΟΧΙ" για απαντηση οταν βλεπει μια καλυτερη λυση. Δινει τον εαυτο της για να επιβιωσει η οικογενεια της. Πηγαινει την φιλη της στον γιατρο οταν φοβαται. Η αγαπη της δεν εχει ΟΡΙΑ

Κλαιει οταν τα παιδια της νικανε. Χαιρεται οταν οι φιλοι της πηγαινουν καλα, η οταν ακουει για ενα μωρακι που γεννιεται η που παντρευονται οι φιλες της....

Η καρδια της σπαει οταν πεθαινει καποιος κοντα της, αλλα βρισκει την δυναμη να ζησει παραπερα. Ξερει πως ενα φιλι και μια αγγαλια μπορει να γιατρεψει μια πληγωμενη καρδια.

Αλλα εχει κατι τις που ειναι λαθος....

Ξεχναει τι Αξιζει

Ετσι ειναι...δυστυχως....Ξεχναμε τι αξιζουμε...τι εχουμε περασει, και ποσα μπορουμε να περασουμε ακομα...

23 comments:

Anonymous said...
This comment has been removed by the author.
Cassiel said...

Και μετα τα στιλλετο Μπατλερακι!!! Αντε και τα fishnets!!! Μωρ τι λεω??? Filia

b|a|s|n\i/a said...

γυναίκα άντρας όλα ψυχή μία.
σε άνθρωπο έναν.
καλό σου βράδυ!

Σταλαγματιά said...

Εδώ κρύβεται όλη η ουσία
Ξεχναει τι Αξιζει
και δεν το ξεχνάει μόνο αυτή αλλά το ξεχνούν και οι γυρω της :))

Πολύ ωραία αλλα'τα δικά σου σχόλια ήταν απίστευτα :)))

Φιλί γλυκο

Αναστασία

Artanis said...

ΠΟλύ ωραίο, συγκινήθηκα...
καλημέρα καλό μου, σε φιλώ...

Eva F. said...

Τέλειο!!!!
Αληθινό!....
Συγκινήθηκα....
Να είσαι καλά.

Cassiel said...

Βασιλη μου, εττσσσιιιι!!!!! Ακριβως ετσι...Ακριβως αυτο που ολοι ζηταμε!! Πολλα φιλια ματια μου!!

Cassiel said...

Αναστασια μου λες να μην ηξερα οτι εισαι εσυ κοριτσι μου?? Ναι δεν ξερουμε τι αξιζουμε, οσο για τα δικα μου σχολια, ειχα ακομα περισσοτερα...αλλα αστο...φιλια κοριτσι μου!!

Cassiel said...

Αρτανις μου εγω σ'ευχαριστω ματια μου!! οταν το πρωτοδιαβασα συγκινηθηκα και εγω!!

Cassiel said...

Ευα μου!! Ναι Ευα μου ειναι αληθινο....στην πραγματικοτητα δεν ξερουμε τι αξιζουμε....Φιλια

Lilith said...

Ναι... he did a great job, το χρυσό μου!
Είμαστε θαυμάσιες, είναι αλήθεια!
Λίγο πιο ελεγχόμενες ορμόνες να είχαμε και θα είμασταν τέλειες!
Χαχαχααααα!!! :)))

Φιλιά πολλά!

aris said...

Kαλησπερα Cassiel..Η γυναικα δυνατο φυλο..ολα μπορει να τα κανει αν θελησει..ισοτητα εχουμε αλλωστε..για μενα οχι επιφανειακα..

Πάνος said...

Πίσω από κάθε ηγέτη, κρύβεται μια γυναίκα.

Είναι τυχαίο αυτό; ΟΧΙ!

Σας έχουμε ανάγκη

Cassiel said...

Λιλιθ μου, ελεγχομενες ορμονες????? Bullshit honey!!! That's my excuse about everything!!! Τι αλλη δικαιολογια θα μπορουσα να βρω?? Χι χι!!

Cassiel said...

Αρη, καλωςηρθες στον κηπο μου!! ναι ισοτητα, ισχυρο φυλο, αλλα εχει ομως και μειονεκτηματα, συναισθηματικη, κοιταζει ολους τους αλλους και μετα τον εαυτο της...απ'ολα τα καλα!!

Cassiel said...

Πανο μου Καλημερα!!! Τιποτα δεν ειναι τυχαιο τιποτα δεν ειναι συμπτωση!! Ο ενας δεν μπορει χωρις τον αλλον!!

Lilith said...

Έχεις δίκιο...
Πώς και δεν το σκέφτηκα αυτό;;;
:)))

Cassiel said...

Λιλιθακι μου, εεμμμμ!!! αυτο λεω εγω, με το δικο μου το μυαλουδακι.... Ι can justify just about anything on raging hormones!! LOL Actually to be totally truthful, I can't!! I can't justify being rude or a bitch to someone just because!! Sometimes it works but 9.5 times they've caught up on me!!

Ευρύνοος said...

Μπορεί να ξεχνάει τί αξίζει..

δέν το ξεχνούν όμως οι άντρες :)

καλησπέρα !

issallos said...

.........τι τελειο !!!
Πωωωωωω τωρα μας εβαλες κατα πολυ στην θεση μας.....!!!!
Και ποια ειναι η θεση μας?
Να μας αφηνετε να σας αγαπαμε ....
ολοκληρα απερισπαστα και μοναδικα.......
για παντα θαυμαστης των γυναικων αυτων που περιγραφεις......
......υποκλινοιμαι ....

Cassiel said...

Ελα τωρα Ευρηνοε μου....οι αντρες ειναι που το ξεχνουν....τις περισσοτερες φορες, εχουν την δυνατοτητα να μας ανεβαζουν και να μας κατεβαζουν (οχι απο το γαϊδουρι) ΛΟΛ!! Καλωςηρθες στον κηπο μου!!!

Cassiel said...

Βρε Ισσαλε μου, εγω να βαλω τους αντρες στην θεση τους?? Εμεις σας αφηνουμε εσεις το κανετε??

ΕΝΑΣ ΑΛΛΙΩΤΙΚΟΣ ΚΟΣΜΟΣ said...

Αγαπητή Cassiel,

Δεν είναι όλοι οι άντρες οι ίδιοι. Στην λύπη μας, μετά από μια πληγή που μας προκάλεσε κάποιος άντρας, το πιο πιθανό είναι πως θα λέμε πως όλοι οι άντρες είναι οι ίδιοι. Πως δεν μας καταλαβαινουν και πως τους αρέσει να μας πονούν, απλά για να δείχνουν πως έχουν δύναμη.Πως αυτοί είναι το Α και το Ω.

Έλα όμως, που αυτό δεν συμβαίνει; Χρειάζεται χρόνος. Και μέσα στο χρονικό αυτό διάστημα θα διαπιστώσομε πως όλοι δεν είναι οι ίδιοι. Τα δάχτυλά μας είναι τα ίδια;