31 May 2009

My Man

Προσφατα εκανα μια συζυτηση οπως αυτες στο Sex and the city...

Ηταν με μια παλια μου φιλη που ειναι αναμεσα στην Samantha και στην κοκινομαλλα, (you can tell I don't watch the show!!I can't even remember her name)

Μου ειχε λειψει ο τροπος ο οποιος βλεπει τον κοσμο της...Απο την μια πλευρα γελαω απο την αλλη...


Η Φιλοσοφια της...

1. Τον αντρα πρεπει να τον τυλιξεις κοριτσι μου

2. Men are like tiles, if you lay them properly the first time you can walk all over them forever...

3. Εχουν περασει δυο εβδομαδες που λειπει ο αντρας μου καιρος ειναι να βρω καινουργιο εραστη...

4. Γιατι δεν βρισκεις καποιον να κανετε ενα παιδι και μετα να του πεις αντε γεια??

5. Γιατι δεν βρισκεις καποιον μονο και μονο για ελευθερη σχεση??

Οι απαντησεις μου λοιπον

1. Σουσι ειναι κοριτσι μου?? Η γουρουνι στο σακι??
Και οταν ξυπνησει??

2. I'll agree to that actually, it's true!! I can't deny it,
But I refuse to manipulate others

3. Δεν ξερω τι κανει καποιον (α) να ειναι απιστος προς τον συντροφο της ζωης τους αλλα δεν γιατι δεν προλαβαινουμε το κακο προτου γινουν ολα σκατα?? Η απο την αλλη πλευρα οταν νοιωθουμε οτι κατι δεν παει καλα γιατι δεν λεμε, "Ξερεις κατι, δεν νοιωθω καλα πια μαζι σου, η φτιαχνουμε αυτο που χασαμε η χωριζουμε"

4. Γιατι το καθε παιδι πρεπει να εχει και τους δυο γονεις να ειναι εκει και να το αγαπανε, βρε παιδια σε αλλη εποχη μεγαλωσα??? Ο αλλος ηθελε να ζουμε σε διαφορετικα διαμερισματα για να φερνει σπιτι και τις αλλες του σχεσεις...

5. Την ειχα αλλα ελειπε κατι, το συναισθημα...η αγαπη, η τρυφεροτητα, να ξυπνας και να βλεπεις τον αλλον στο μαξιλαρι διπλα σου, οχι να φευγει να παει να βρει την γυναικα του...

Ο αντρα που ζηταω θα ειναι ο καθρεπτης μου, το σπαθι μου, και η ασπιδα μου, (to paraphrase coldplay)

Νομιζω οτι ειμαι βαθυα νυκτωμενη η πολυ ονειροπαρμενη...

Ο δικος σας ιδανικος συντροφος πιος ειναι??

17 comments:

b|a|s|n\i/a said...

οι σχέσεις οι αληθινές είναι για να είναι αληθινές. δεν είναι θέμα άλλου μισού. είναι θέμα ένα και ένα δύο σε ένα. μια κοινή ζωή. μια κοινή διαδρομή. η απόλυτη ευτυχία είναι όταν αφήνεις την ψυχή σου και το σώμα σου σε μία ψυχή και ένα σώμα που αφήνεται σε σένα με την αλήθεια των συναισθημάτων.

δεν φταίω εγώ. η αναστασία άργησε. :))

Cassiel said...

ΑΑΑ, ολα και ολα μου αρεσουν οι αλλαγες δεν λεω, you should take it in turns, lol!! θα συμφωνησω απολυτως μαζι σου Βασιλη μου!! Οταν οι δυο ψυχες γινονται ενα, οταν δεν υπαρχει διαχωρισμος ο ενας απο τον αλλον τοτε ναι ειναι η απολυτη ευτυχια... :))
Να περνας απο τον κηπο μου, μου αρεσει :))
Πολλα φιλια

Σταλαγματιά said...

Αν ήξερες πόσο σε καταλαβαίνω,
φτάσαμε σε σημείο να μοιάζουμε εξωγήινοι με τις απόψεις αυτές.
Όλα γύρω μας έχουν γίνει ψεύτικα και μισά.
Χάθηκαν οι αξίες, το συναίσθημα, ο ρόλος και ο σκοπός της οικογένειας, έχουν χαθεί όλα πια.
Κουράστηκα να βλέπω γύρω μου ζευγάρια που ειναι μαζί για να μην είναι μονοι και στην πρώτη ευκαιρία ό ένας απατά τον άλλο.
Έχω αηδιάσει να βλέπω ανθρώπους που το μόνο που τους ενδιαφέρει είναι να περνάνε καλά ισοπεδώνοντας τα πάντα.
Και ξερεις που έχω καταλήξει;
Δεν θα παντρευτώ ποτέ αν είναι να κάνω κάτι συμβιβαστικό και δεν θα συμβιβαστώ με κανέναν μόνο και μόνο για να μην είναι μόνη.
Γιατί η μοναξιά ειναι διπλή και πιο σκληρή όταν είναι με κάποιον που δεν σου ταιριάζει .

Πολλά πολλά φιλιά cassiel μου
το θέμα που επέλεξες πραγματικά πονά!!

Lilith said...

Cassiel μου, το ξέρω πολύ καλά το είδος της φίλης σου!
They seem to know everything, don't they?
Θα έλεγα ότι ο Έρωτας δεν είναι μάχη, αλλά μάλλον τον Έρωτα δεν τον έχει καν στο μυαλό της!
Δεν είσαι νυχτωμένη και ονειροπαρμένη... μια χαρά στα καλά σου σε βρίσκω! :)

"Γιατι δεν βρισκεις καποιον να κανετε ενα παιδι και μετα να του πεις αντε γεια??"

Αυτό ειδικά...!!!
Ξέρεις... τα παιδιά... they come cheap για όλους αυτούς!
Κάτι για να παίζουμε!
Ένα κοριτσάκι ίσως που θα το κάνουμε σαν τα μούτρα μας ή ένα αγοράκι που θα φροντίσουμε να το ευνουχίσουμε νωρίς!
Όσον αφορά στο αν οι άντρες "τυλίγονται"...
I double dare her to try!
Αχαχαχαχαχααααααα!!! :)))
This is, definitely, NOT 1980!

jacki said...

Διαφωνώ κάθετα και απόλυτα με τη φίλη σου..
Αλλά με λένε ότι είμαι πίσω από τα βουνά.
Καλημέρα.

ΛΟΥΛΟΥΔΙ ΧΩΡΙΣ ΑΡΩΜΑ said...

Μας βάζεις δύσκολα καλοκαιριάτικα…

Λοιπόν ο ιδανικός σύντροφος για μένα είναι αυτός ο οποίος…

Θα με αγαπάει όπως είμαι χωρίς να μου ζητά ή να επιμένει να αλλάξω κάτι από το λουλούδι …

Θα μου δείχνει ότι νοιάζεται για μένα και με λόγια και με πράξεις…

Θα έχει διάθεση να με ακούει, να με στηρίζει και να λέει την άποψη του…

Θα έχουμε κοινά ενδιαφέρονται και θα κάνουμε όμορφες συζητήσεις…

Δεν θα μου προκαλεί ανία…

Θα μου έχει εμπιστοσύνη και δεν θα με ζηλεύει παθολογικά…

Θα σέβεται την ελευθερία μου σαν άτομο…

Θα κάνουμε απίστευτο έρωτα…

Ζητάω πολλά;


Καλό μήνα καλή μου! Πολλά φιλιά!

Cassiel said...

Αναστασια μου, δεν ξερω τι κανει καποιον να παντρευεται μονο και μονο για να μην ειναι μονος (η), πολλοι το κανουν για διαφορους λογους, παραλιγο να το κανω και εγω, αλλα ηρθα στα συγκαλα μου. Η επειδη νομιζουμε οτι εχουμε το δικαιωμα πανω σε καποιον, δεν εχουμε το δικαιωμα επανω σε κανενα εκτος απο τον εαυτο μας. Οταν κοιταμε τον εαυτο μας και πως συμπεριφερομαστε στους αλλους,
When we don't project our own stuff onto others, then we're starting to get back on track.

Cassiel said...

Lilith!!!! Yes!!! That's exactly right!! 4 Years ago I was ready to have a child just for the sake of having a child, something anything to fill the void, then I thought, wtf will I do to the poor kid?? How selfish of me??
Οταν φερνουμε ενα παιδι στον κοσμο σκευτομαστε τι κανουμε σ'αυτο το παιδι?? Εχουμε λυσει τα πιο πολλα issues που εχουμε?? Η κανουμε project τον εαυτο μας στο παιδακι, Τι θα το διδαξουμε???
Οσον αφορα τους αντρες?? I will not compromise, I am not getting married just for the sake of getting married. I will not have a meaningless relationship, and I won't have casual sex, frequent sex definitely LOL, casual sex, nah, not my thing. Κατα το τυλιγμα, ολες μας ξερουμε τι πρεπει να κανουμε για να "τυλιξουμε καποιον" τι γελακια, τι συζητησεις για να τον φερουμε εκει που θελουμε, δεν πιστευω οτι χρειαζεται τοση προσπαθεια, και εαν χρειαζεται τοτε it's not worth it!!! Δεν μπαινω καν σε τετεια τριπακια, I get bored easily...LOL

Cassiel said...

Jacki μου, καλημερα κοριτσακι, ξερεις κατι?? Και εγω!! Δεν εισαι απο τα βουνα, πολυ καλα εισαι!! Φιλια κοριτσι μου.

Cassiel said...

Λουλουδακι μου, ναι αυτος ειναι οντως ο ιδανικος αντρας για ολες μας, οταν τον βρεις, ρωτα τον, εχει διδυμο αδερφο?? Εαν ναι, ρωταν τον ειναι ελευθερος?? Εαν ναι, ειναι straight?? Οταν ολες αυτες οι απαντησεις ειναι ναι, τοτε τον κανουμε clone, και τον στελνουμε σε ολες...Come on!! it would be fun!! LOL

Lilith said...

Συμφωνούμε ΑΠΟΛΥΤΑ!!!
Εμένα ξέρεις τι μου κάνει πολλή εντύπωση;
Οι διάφορες "φίλες" από τα παλιά, που όταν είμασταν 16 και 17 το παίζαν όλες ελεύθερα πνεύματα και ανεξάρτητα και η καριέρα τους είναι το παν και άλλες λοιπές αηδίες και σε λίγα χρόνια, το μόνο που τους ενδιέφερε ήταν να παντρευτούν και να διαιωνίσουν το απίστευτο και τόσο σπάνιο DNA τους!
Ξαφνικά, από πιανίστες, δικηγόροι και καθηγήτριες, βρέθηκαν βουτηγμένες στη βρώμικη πάνα και στα ταλκ!
Αυτό που αναρωτιέμαι, είναι γιατί έκαναν τον κόπο στο σχολείο να είναι τόσο πολύ σπασικλάκια;;;
After all, you don't have to be Ainstein to change a dipper!
χαχαχαχαχα!!!

Cassiel said...

How true is that Lilith mou!!! Αν και τωρα που εχω την καριερα τα ανταλλασω ολα για πανες ταλκ, μου αρεσει η οικογενεια αλλα δεν προκειτε να παντρευτω just for the sake of it...
Πολλα φιλια καλη μου, να ερθεις για καφε απο το μαγαζι στο χαλανδρι.
Lol

πνευμα said...

Ιδανικός σύντροφος είναι αυτός που ζει με σένα και όχι απο εσένα.

Αυτός που ακουμπαέι το χέρι σου μα αγγίζει την καρδία σου.

Εκείνος που σε αφήνει να κάνεις λάθη και αντιμετωπίζετε τις συνέπειες μαζί...

Έτσι απλά.

Την καλησπέρα μου

Cassiel said...

Πνευμα μου, ιδανικος συντροφος για μενα ειναι οταν δυο ανθρωποι ισοι κατα τ'αλλα ερχονται σε ενωση...συμφωνω απολυτα μαζι σου!!

Artanis said...

Ούτε νυχτωμένη έισαι, ούτε ονειροπαρμένη...Η φίλη σου είναι όμως...
Κούνια που την κούναγε, που λέμε στον ...μακρινό Βόλο...
Φιλιά πολλά και καλό καλοκαίρι...

Cassiel said...

Α βρε Αρτανις μου, ξερω οτι οι περισσοτερες περιπτωσεις ετσι ειναι εδω...δεν πειραζει ομως, ξερουμε τι εχουμε μεσα μας. Πολλα φιλια καλη μου.

ΝΑΪΑΔΑ said...

δεν ξερω αν υπαρχει ιδανικος συντροφος γιατι κι εμεις οι ιδιοι δεν ειμαστε ιδανικοι...
ισως πρωτα χρειαζεται να τα βρουμε με εμας για να ξερουμε τι ακριβως ζηταμε απο τον αλλον κι επειτα να ορισουμε το ιδανικο...

να σου πω...;
κι εγω διαφωνω με την φιλη σου...
νομιζω οτι στην εποχη μας εχουμε χασει τις αληθειες της αγαπης και του ερωτα...
ολα κινουνται τοσο γρηγορα που θαρρεις και τα συναισθηματα μπηκαν σε μια τροχια να ακολουθουν τους ρυθμους μιας αχαρης ζωης...

δεν εισαι βαθια νυχτωμενη...ονειροπολα ομως εισαι και πολυ χαιρομαι γι αυτο...
αυτο μας λειπει...αυτο μας χρειαζεται...
τα ονειρα και κυριως να παλευουμε γι αυτα...

σε φιλω νεραιδενια γλυκο μου κοριτσι!!!