23 May 2009

I can feel you...




Remember those walls I built
Well, baby they're tumbling down
And they didn't even put up a fight
They didn't even make up a sound

I found a way to let you in
But I never really had a doubt
Standing in the light of your halo
I got my angel now

It's like I've been awakened
Every rule I had you breakin'
It's the risk that I'm takin'
I ain't never gonna shut you out

Everywhere I'm looking now
I'm surrounded by your embrace
Baby I can see your halo
You know you're my saving grace

You're everything I need and more
It's written all over your face
Baby I can feel your halo
Pray it won't fade away

I can feel your halo halo halo
I can see your halo halo halo
I can feel your halo halo halo
I can see your halo halo halo

Hit me like a ray of sun
Burning through my darkest night
You're the only one that I want
Think I'm addicted to your light

I swore I'd never fall again
But this don't even feel like falling
Gravity can't forget
To pull me back to the ground again

Feels like I've been awakened
Every rule I had you breakin'
The risk that I'm takin'
I'm never gonna shut you out

Everywhere I'm looking now
I'm surrounded by your embrace
Baby I can see your halo
You know you're my saving grace

You're everything I need and more
It's written all over your face
Baby I can feel your halo
Pray it won't fade away

I can feel your halo halo halo
I can see your halo halo halo
I can feel your halo halo halo
I can see your halo halo halo

I can feel your halo halo halo
I can see your halo halo halo
I can feel your halo halo halo
I can see your halo halo halo
Halo, halo

Everywhere I'm looking now
I'm surrounded by your embrace
Baby I can see your halo
You know you're my saving grace

You're everything I need and more
It's written all over your face
Baby I can feel your halo
Pray it won't fade away


Μερικες φορες σε νοιωθω τοσο κοντα μου....

20 comments:

b|a|s|n\i/a said...

το μερικές φορές κάτι τέτοιες φορές να γίνεται πάντα

Cassiel said...

Βρε Basnia μου, μου κανεις ποδαρικο?? Σ'ευχαριστω ματια μου, απλα νοιωθω την ενεργεια καποιου κοντα μου, δεν ξερω καν ποιος ειναι αλλα τον νοιωθω ολο και πιο κοντα μου, τον νοιωθω να μου'ρχεται weird huh??

Σταλαγματιά said...

ααααααααααααα έχασα το ποδαρικό μου :)))
Είναι μερικοι ανθρωποι που μιλούν μέσα μας και για παντα!
Υπέροχο κομμάτι cassiel μου συμπλήρωσε το όμορφο σαββατιάτικο βράδυ!

Φιλι γλυκό

Cassiel said...

Αναστασια μου, δεν πειραζει next time, ετσι ειναι ματια μου.

Ναι μου αρεσει πολυ το κομματι αυτο, ξυπνησα με αυτο το κομματι πριν απο μια εβδομαδα και ειναι ακομα μεσα μου.

Φιλια κοριτσι μου.

Artanis said...

Φυσικό το βρίσκω...Έχε το νού σου μήπως τον δεις μπροστά σου και δεν το πιστεύεις μετά...Γι αυτό το λένε "διαίσθηση"...
Καλημέρα...

ΛΟΥΛΟΥΔΙ ΧΩΡΙΣ ΑΡΩΜΑ said...

Θα συμφωνήσω με τον b|a|s|n\i/a

Υπέροχο τραγούδι και ο στίχος του απίστευτος!

Πέρασες όμορφα εκεί που πήγες?

Να έχεις μια καταπληκτική Κυριακή! Πολλά φιλιά!

ΝΑΪΑΔΑ said...

μμμ πανεμορφο κομματι γλυκια μου!!!

νιωθεις την παρουσια καποιου κοντα σου ε...;
κοιτα καλα γυρω σου...οπου να 'ναι θα εμφανιστει...κατι θα θελει να σου πει...να σου δωσει,να του δωσεις...
κοιτα καλα μην σου ξεφυγει...!

νεραιδενια φιλακια γλυκουλα μου!!!

Lilith said...

"Remember those walls I built
Well, baby they're tumbling down
And they didn't even put up a fight
They didn't even make up a sound"

Όταν τα χτίζουμε τα τείχη, σίγουρα έχουμε κάθε πρόθεση να τα κρατήσουμε όρθια! Αλλά, όσο πιο μεγάλο κόπο κάνουμε να τα χτίσουμε, τόσο πιο εύκολα και απότομα πέφτουν :).
Υπέροχο τραγούδι!
Το άκουσα τουλάχιστον έξι φορές! ;)
Φιλιά πολλά!

Cassiel said...

Artanis μου, χμμμ μη μου λες τετεια!! Εχω πολυ καλη διαισθηση σε οτι αφορα οτι αλλο εχει να κανει εκτος απο μενα, αλλα τον νοιωθω τωρα γιατι?? Who knows!!

Cassiel said...

Λουλουδακι μου δεν πηγα πουθενα, just needed a few days to clear my head and heart...needed to manifest things :))
Πολλα φιλια καλη μου!!

Cassiel said...

Ναιαδουλα μου, ετσι ειναι, κανεις δεν ειναι κοντα μας για παντα, το πιο μεγαλο ψεμα ειναι οτι θα ειναι καποιος για εμας για παντα....παντα φευγουν either by dying or by leaving, or you leaving them. Anyhoo τον νοιωθω, ειναι καλουλης τωρα πιος ειναι ιδεα δεν εχω. Θα τον βρω, he's my next step.

Cassiel said...

Lilith μου, how Bloody true!!!

Οσους τειχους και να εχτισα παντα καποιος ερχεται και τα γκρεμιζει, so simple, we shouldn't have even put em up in the first place!!
I've been hearing this song in my head..do you think it's time for the other blue pill??? LOL :)))
Πολλα φιλια καλη μου

jacki said...

Κι εγώ καμιά φορά τον νιώθω τόσο κοντά..
Αλλά είναι μακρυά.. απ' την καρδιά μου πια τόσα χιλόμετρα απέχει..
Πολύ όμορφο το κομμάτι.

Lilith said...

Αχαχαχαχααααα!!!
Well, i got mine...
Maybe you should get yours too!
:)))

Anonymous said...

Γεμάτες με μουσικές να είναι οι μέρες σου... για όλα αυτά που αξίζει να ζήσεις... να χαρείς... αν βιώσεις...

Hit me like a ray of sun....

Γλυκιά καλημέρα

Cassiel said...

Jackquilini μου, αφου το ξερεις οτι ποτε δεν φευγουν αληθινα, παντα ειναι μεσα μας και μας επισκεπτονται στα ονειρα μας, και εαν οχι....τοτε δεν ηταν αυτοι για εμας, μια δυνατη σχεση εαν δεν εχει τηρησει τον λογο για την υπαρξη της παραμενει εκει, οταν πλεον η υπαρξη της μας μαθει το λογο τοτε παυει να υπαρχει, αλλοι ειναι στη ζωη μας για μια ημερα, αλλοι για ενα μηνα, αλλοι για ενα χρονο και οταν εχουμε πολλα να μαθουμε ο ενας απο τον αλλον, για μια ζωη. Εμενα μου πηρε πολυ καιρο να το μαθω αυτο και να το κανω let go...το πιο δυσκολο μου μαθημα.
Πολλα φιλια καλη μου

Cassiel said...

Lilith μου, I always laugh when you're around παντα με την καλη ενοια!!! You take the blue pill I take the red pill!!
Νομιζω οτι θα εχει το ιδιο αποτελεσμα και οι δυο θα βρεθουμε down the rabbit hole LOL\
Πολλα φιλια

Cassiel said...

Την μουσικη την βρισκω μεσα μου, ναι οδηπορε μου, υπαρχουν τοσα πραγαματα που αξιζουν να ζησουμε και να χαρουμε...
Καλο σου βραδυ!!

Lilith said...

O.k.
Meet you there, then... ;)
xaxaxaaaaa!!!

Cassiel said...

Lilith μου I'm already there waiting...:)))