27 September 2010

Κι ετσι γυρισα

Αλλα γυρισα που, οχι μονο στον αγαπημενο μου μπλογκοκοσμο....

Αλλα και πισω στην Αουστραλια....

Ποσο διαφορετικα ειναι τα πραγματα απο τοτε που εφυγα??


Θυμαμαι με ποσο ανυπομονησια ηθελα να γυρισω πισω στο Ellada,

Τι με περιμενε...τεσπα... περασμενα ξεχασμενα...

Λοιπον οι φιλοι μου με βρηκαν πολυ αλλαγμενη, πιο σκληρη

Λες και ειχα παει στον πολεμο...

Και ετσι εκει που νομιζα πως τιποτα δεν ειναι το ιδιο,

μια μικρη μικρη υπενθυμηση στο που ειμαι....

Ναι φιλοι και φιλες...


Στην Αγαπημενη μου Μελβουρνη με τις αραχνουλες, που με καλωςορισαν την πρωτη
νυχτα που γυρισα...
Τι καλα...
Μετα βγηκαμε εξω για φαγητο, με το ξαδερφακι μου....
Πηγαμε στο αγαπημενο μας σουβλατζιδικο αλλα το ειχαν ομως κινεζοι....

"Hellllooooo" Μου κανει η κινεζουλα....

"Γεια σου" Της κανω και'γω (σιγα να μην την αφηνα να μου μιλησει αγγλικα)

"You want tsoulaki???

"??????"   Μωρε μπας και μου πουλαει κατι αλλο, Αχ Θεε μου τι αλλο θ'ακουσω???

Ξανα αυτη δεν το εβαζε κατω...

"You want some Γλυλο"

Ναι της λεω... για να δουμε....

"You want some BBQ sauce or sweet chilli sauce???"

Δεν αντεξα αλλο πηγαμε για κινεζικο...

Υπαρχουν και αλλα πολλα...

Αλλα αλλη φορα!!

Μου εχετε λειψει αφανταστα...


14 comments:

Anonymous said...
This comment has been removed by the author.
ΝΑΪΑΔΑ said...

που εισαι εσυ βρε κοριτσακι μου!!!
μας ελειψες πολυ!!!

τι κανει αυτη η ταραντουλα στο χερι σου;;;
μπλιαχ...συγνωμη αλλα δεν τις μπορω...

ωστε και tsoulakia στην Μελβουρνη ε...;να τα προσεχεις αυτα μικρη μου!!!
χιχιιχ!

σε φιλω πολυ πολυ!!!
μου ελειψεεεεεεες!!!

✿ margarita said...

Πέταξε γρήγορα την αράχνη από το χέρι!!

Α πα πα!!

Εγω περιμένω να γυρίσεις..και όχι άπραγη ε?
Συμφωνήσαμε κάτι πριν φύγεις,"αστράλια" ..θυμάσαι ομορφούλα? :pp

Γλυκό μάκια..και μη σε ξαναδώ με αράχνες στο χέρι..μπρρρρ

Cassiel said...

Μπατλερακο μου...απο το στομα σου και στου Θεου τ'αυτι...γιατι τωρα τελευταια...ελλλλλλλααα γρηγορα βρε σε περιμενω!!!
Το καλο με την Αουστραλια ειναι πρωτα απ'ολα οι μισθοι, 3-4,000 δολλαρια τον μηνα...
Μου ελειψες Μπατλερακι!! Φιλια

Cassiel said...

Ναϊαδουλα μου γλυκεια...και σε μενα μου λειψατε...
Επρεπε να μ'εβλεπες να τσιριζω...απο την μια, απο την αλλη να μην θελω να την σκοτωσω, τελικα ηρθε μεσα η φιλη μου, την βλεπει, περνει ενα παπουτσι ΝΑΑΑ... και τετελεσται!!!
Φιλια κοριτσακι μου

Cassiel said...

ΑΑΑ Ναϊαδουλα μου ολα και ολα, εδω υπαρχουν και τσουλακια αλλα τα αρσενικα τσουλακια ειναι εκεινα που κρυβονται...Φιλια

Cassiel said...

Ομορφουλα μου....το ξερω...και κραταω τις υποσχεσεις μου...καλε σου φαινεται αυτη η χερουκλα σαν το χερακι μου??? Αππααααα πααα!!!
Πολλα γλυκα μακια!!! Μου λειπεις αφανταστα!!

✿ margarita said...

Χα χα χα χα!!!!

Η αλήθεια είναι πως χθες κοίταξα βιαστικά την εικόνα..ανατρίχιασα και πήγα γρήγορα στα σχόλια!! :)

Τώρα όμως που την κοίταξα πιο προσεκτικά,(χάρη σε σένα)πράγματι είναι χερούκλα..και όχι το γλυκό σου το χεράκι!!

φιλούρες**..όπως θα έλεγες κι εσύ!

Lilith said...

Αν ήξερα ότι τόσο καιρό χάθηκες γιατί επέστρεφες στην Αυστραλία, δεν θα σου γκρίνιαζα τόσο πολύ! :)))
Καλά έκανες γλυκιά μου!
Δεν ξέρεις πόσο χαίρομαι!
Σαν να γύρισες απ' τον πόλεμο, ε;
Too damn right!!!
Έτσι ακριβώς. Πόλεμος!
Σου εύχομαι πραγματικά τα καλύτερα!
You're back home. And something tells me you' re gonna be much more happier. ;)

Φιλιά πολλά πολλά!!!

Lilith said...

"more happier"???

Sorry... i hope that didn't hit you on the head! :)))

Cassiel said...

Μαργαριτουλα μου, με κανεις και γελαω κοριτσακι μου!! Ψιιιιτ ολα θα πανε καλα και συντομα θα γυρισω...Φιλουμπες!!

Cassiel said...

Λιλιθακι μου καλο...λες και επαιρνα το πλοιο για να ερθω πισω και χαθηκα στον ωκεανο... ναι ειναι σαν να γυρισα απο πολεμο, και οχι απο κανενα πολεμο ξερεις αυτους που κρατουσαν 1-2 μηνες, αυτοι που κρατουσαν χρονια...οτι μπορουσες να φανταστεις εγινε....αλλα βγηκα happier...I'm happy with where I am at the moment. All I need now is something to hit me on the head... LOL Φιλια κοριτσακι... Το γονατακι καλυτερα??

JK O SΚΡΟΥΤΖΑΚΟS said...

ΚΑΛΟ ΜΗΝΑ ΑΠΟ ΑΥΡΙΟ ΜΕ ΥΓΕΙΑ ΚΑΙ ΑΙΣΙΟΔΟΞΙΑ. ΚΑΛΑ ΝΑ ΠΕΡΝΑΣ ΟΠΟΥ ΚΑΙ ΑΝ ΒΡΙΣΚΕΣΑΙ.

sherlina halim said...

Pengen yang lebih seru ...
Ayo kunjungi wwwasianbet77com
Buktikan sendiri ..

Real Play = Real Money

- Bonus Promo Red Card pertandingan manapun .
- Bonus Mixparlay .
- Bonus Tangkasnet setiap hari .
- Referal 5 + 1 % ( seumur hidup ) .
- Cash Back up to 10 % .
- Bonus Royalty Rewards setiap bulan .

untuk Informasi lebih jelasnya silahkan hubungi CS kami :
- YM : op1_asianbet77@yahoo.com
- EMAIL : asianbet77@yahoo.com
- WHATSAPP : +63 905 213 7234
- WECHAT : asianbet_77
- SMS CENTER : +63 905 209 8162
- PIN BB : 2B4BB06A / 28339A41

Salam Admin ,
http://asianbet77.com/